tak dlouuuho jsem čekala...

Ahoj nebo chcete-li dobrý den,

 

takových blogů a stránek je na internetu už tolik, že jsem si říkala, že nemá cenu zanášet internet dalším. Najde ho vůbec někdo?- ptám se sama sebe...Já osobně moc na netu nesurfuju. Ale mám ráda módu..možná si říkáte- A kdo ne?

Jenže...., když se podíváte okolo sebe, tak zjistíte, že moc českých lidí módu rádo nemá, ba dokonce to vypadá, že ji nesnáší a že se oblékají jen proto, aby nechodili nazí. To mě štve..Štve mě, že když jedu v metru, tak v každým vagonu se najde průměrně jen jeden člověk, co by stál za hřích...tím myslím- svléct ho a šaty si odnést domů:-)

Většina lidí kolem mne má na sobě bundy, většinou rozbité, boty sešlapané, na sobě džíny. Holky už pomalu nejsou rozpoznat od kluků. Šaty se už podle české módy přestaly nosit v 70. letech a když si je vezmu na sebe, lidi si klepou na hlavu, jestli jsem si náhodu nevypůjčila šaty od babi, se kterou žiju.

Ale to je jen náznak, je to samozřejmě horší a já si kladu otázku..proč? Vždyt..oblečení nosíme denně! Proč si nezaplatit za kvalitu nebo aspoň za nějaký fajnový kus ze "sekáče" či "Háemka"? Není to tak těžký a podle mne platí heslo-"Nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci." A není tak těžké ty věci zkombinovat! Vždyt stačí jen malý detail, je to tak jednoduchý!

Nechci nikomu radit, protože každý má svůj rozum a určitě někdy větší, než je ten můj. Chci Vám jen poukázat mé poznatky, momentky z mé práce, momentky z mého života, věci kolem sebe.

Možná se někdy naše republika vzpmatujue, ja nevím z čeho, jestli je to fakt furt ten komunismus, na který se lidi vymlouvají, který nám brání se nadechnout..Věřím, že jednou překonáme Francii a vkusné Francouze nebo Němce..dokonce i Polsko, které začíná být lepší v módě než my. U nás se zkrátka módnímu průmyslu nedaří, návrháří nemají zakázky, v buticích prodávají staré kolekce..Fashion weeky tady vůbec nefungují (fungují všude ve světě, jen ne u nás), protože se zde vyrojilo milion fashion weeků,  zkrátka se nechtějí rozumně domluvit, aby udělali jednu velkou akci.. pak to dopadne, že stan s přehdlíkou je poloprázdný a přehlídka se skládá z  10 modelů,..ach jo. V Berlíně se lístky nedají sehnat  vůbec na fashion week a přehlídka...no, zkrátka, škoda slov.

Ale musí se něco zlomit a zlepšit..Už to zkoušelo tolik lidí, jako třeba jedna z mých oblíbených osob-Eva Valová, která dala do módy srdce. A jak dopadla? Tyhle stránky jsou věnovány i ji. A lidem, kteří věří, že móda není povrchní a že móda je legra věc, která Vás něco může naučit, která má tolik cest a je jen na vás, kterou si vyberete.

Já už si vybrala.