Kupovat značkové oblečení či nekupovat -aneb nejsme natolik bohatí, abychom si kupovali drahý šunty

Takže. Všude kolem sebe vidíte nové logo návrháře MK- Michaela Korse. Což je dobře. Je dobře, že si šetřiví Češi vyhodí z kopýtka a koupí si dražší věc. Mám radost, protože ještě nedávno tady v Praze nikdo MK neznal, takže co se sakra změnilo?

Ano, Kors dělá dobrý kabelky. Vkusný, jednoduchý, kvalitní. Hodí se Vám ke všemu. Ale tímto tak končí. Mám ráda jeho kabelky, takže jsem si řekla, že když má tak super kabelky, určitě bude mít dobrý i ostatní věci. Tak jsem si tak zašla do obchodu v Praze( radši nebudu jmenovat) a bez zaváhání jsem vyplázla 3500kč za balerínky lososvé barvy. Ach, jak já byla šťastná. Ani jsem neměla špatné svědomí! Hned jsem si je dala na nohu a ejhle...pata se mi nějak začala bořit....no..dnes , jsou to asi dva měsíce, jsou boty úplně k ničemu. Nemám zkušenosti s pražskými butiky, ale boty budu muset vrátit a doufám, že nebudou dělat, že jsem si na ty paty šlapala schválně...., nebo je  budu muset dát k ševci a vyztužit si patu, protože vypadám, jako když nemám na boty, chudák Kors...dělám mu teda kurva špatnou reklamu.

Můžu pokračovat? Víte, nemyslete si, že jsem zastánkyně oblečení  z levných řetězců..teda, samo, že tam občas něco nakoupím, ale ráda si připlatím za kvalitní věc...Otázkou ale je, kde ji najít.

Koupila jsem si takhle kabát od Calvina Kleina, ano, Calvin má dobrý trika, svetry....ale nemá dobrý kabáty. Na mým kabátu , který je černé barvy, se drží chlupy všech barev, značka se už dávno odtrhla a knoflíky taky...podotýkám, že po měsící a taky podotýkám, že nemám vášnivého milence, co ze mě servává oblečení pokaždé, když mě vidí....Ach jo.

Kabelka DKNY je chudák taky na jedno použití a můžu tak pokračovat dál.

Takže se Vás chci zeptat..možná nám to všem tady usnadní práci a ušetříme prachy...Já věřím, že slavní návrháři dokáží dělat dobrý věci a že neplatíme jen za značku, jak tady všichni rádi opakují...musíme jen najít to, co ten návrhář doopravdy umí ušít.

Já říkám a hlasují, že Guess dělá skvělý džíny, kabelky a celkové vše odpovídá cena- kvalita.

Pepe jeans naopak stojí za nic..rozpadla se mi i tažka, do které mi dali věci...A bohužel ani nejsou schopni vrátit peníze, když jim ukážete rozpadlý boty.

Budu Vás  v průběhu informovat- co za ty prachy stojí a ráda si posklechu zase Vás!